Известие

Collapse
No announcement yet.

Нещо ми се прецака генерацията

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Щом си толкова сигурен, че нямаш пукнатини по генерацията смени гарнитурите с нови и провери снадката на гърнето.
    Алфа 156 1,8ТС 1998г

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
      Щом си толкова сигурен, че нямаш пукнатини по генерацията смени гарнитурите с нови и провери снадката на гърнето.
      Не съм сигурен че пукнатини нямам. Даже сигурно имам. Въпроса е как да разбера къде са? Щот май по нищо не се издават къде се намират.
      След катализатора според мен няма смисъл да търся, понеже въпросния "режещ" звук се чува преди него.
      За това се насочих към друга двуцевка, не заради двуцевката, а заради меката връзка! Искам да пробвам с друга оригинална мека връзка. И понеже няма от къде да намеря такава - търся втора ръка с двуцевката. А тея меки връзки дето ги продават по магазините, с тях не съм сигурен дали няма да стане по-зле от сега.
      Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 20:04.
      Lancia Delta 1.6 i.e - ex
      Alfa Romeo 156 2.0 TS

      рейтинг фотографов

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
        Не съм сигурен че пукнатини нямам. Даже сигурно имам. Въпроса е как да разбера къде са? Щот май по нищо не се издават къде се намират.
        След катализатора според мен няма смисъл да търся, понеже въпросния "режещ" звук се чува преди него.
        За това се насочих към друга двуцевка, не заради двуцевката, а заради меката връзка! Искам да пробвам с друга оригинална мека връзка. И понеже няма от къде да намеря такава - търся втора ръка с двуцевката. А тея меки връзки дето ги продават по магазините, с тях не съм сигурен дали няма да стане по-зле от сега.
        Меката връзка ти изпуска при високо налягане тогава
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
          Меката връзка ти изпуска при високо налягане тогава
          Точно и аз това си мисля! Може би на скорост нещата са по-различни от колкото на празен ход, и може би на празех ход на канала не мога да и създам такова натоварване... мотора работи по-леко и не мога усетя нещата както като и раздам газ-та по улицата.

          П.П: Мина ми някаква идея преди малко. Не може ли да взема някаква вата или нещо подобно и да навия отгоре на меката връзка. Няма ли да се поизолира по тоя начин. Примерно някакво дебело парче негоряща вата. Може би от тая изолация, дето се прави от каменно брашно. Дето я слагат за изолация на къщите. Ако пробвам с нещо подобно, дали ще има файда?
          И да не е трайно решение, поне да се разбере дали е от меката връзка?
          Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 20:46.
          Lancia Delta 1.6 i.e - ex
          Alfa Romeo 156 2.0 TS

          рейтинг фотографов

          Comment


          • #35
            А що някой не ти подава газ а ти да си отдолу?
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
              Точно и аз това си мисля! Може би на скорост нещата са по-различни от колкото на празен ход, и може би на празех ход на канала не мога да и създам такова натоварване... мотора работи по-леко и не мога усетя нещата както като и раздам газ-та по улицата.

              П.П: Мина ми някаква идея преди малко. Не може ли да взема някаква вата или нещо подобно и да навия отгоре на меката връзка. Няма ли да се поизолира по тоя начин. Примерно някакво дебело парче негоряща вата. Може би от тая изолация, дето се прави от каменно брашно. Дето я слагат за изолация на къщите. Ако пробвам с нещо подобно, дали ще има файда?
              И да не е трайно решение, поне да се разбере дали е от меката връзка?
              Щом си убеден, че нежеланият звук се дължи на пробив някъде и щом си установил, че като запушиш ауспуха, двигателят не гасне, просто продължи още малко в този ред на мисли.
              Запуши ауспуха, дори накарай някой да държи малко по-към средни обороти, а ти гледай внимателно отдолу. Ако е някъде по тръбите пробивът, трябва да го усетиш. Прекарай влажен парцал по невидимите части от тръби и гърнета. Ако има пробив, 100% ще го намериш по този способ.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Щом си убеден, че нежеланият звук се дължи на пробив някъде и щом си установил, че като запушиш ауспуха, двигателят не гасне, просто продължи още малко в този ред на мисли.
                Запуши ауспуха, дори накарай някой да държи малко по-към средни обороти, а ти гледай внимателно отдолу. Ако е някъде по тръбите пробивът, трябва да го усетиш. Прекарай влажен парцал по невидимите части от тръби и гърнета. Ако има пробив, 100% ще го намериш по този способ.
                Убеден съм, защото се промени звука на крайното гърне. Стана 3 пъти по-тихо . Няма логика просто да е от таблото като на колегата badmadafaka. А и колата не изгасва да. Даже не се и тормози мотора. Форсирам я до 5000 оборота и няма грижи никакви... все едно не съм запушил нищо!
                Като загрее обаче, проблема намаля, което ме води на мисълта, че е цепнатина някъде, която оплътнява като се загрее генерацията.
                Виж това с мокрия парцал е хубава идея, само да не е някъде към колекторите проблема! Ще го пробвам и този метод.
                Благодаря за съвета колега!

                П.П: А какво мислите за ватата върху меката връзка? Заслужава ли си да пробвам? Някой пробвал ли е подобен метод?
                Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 00:45.
                Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                Alfa Romeo 156 2.0 TS

                рейтинг фотографов

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                  Убеден съм, защото се промени звука на крайното гърне. Стана 3 пъти по-тихо . Няма логика просто да е от таблото като на колегата badmadafaka. А и колата не изгасва да. Даже не се и тормози мотора. Форсирам я до 5000 оборота и няма грижи никакви... все едно не съм запушил нищо!
                  Като загрее обаче, проблема намаля, което ме води на мисълта, че е цепнатина някъде, която оплътнява като се загрее генерацията.
                  Виж това с мокрия парцал е хубава идея, само да не е някъде към колекторите проблема! Ще го пробвам и този метод.
                  Благодаря за съвета колега!
                  Това запушена да вдига 5000 оборота без зор си е голям пробив. Дори по-добре парцал или гъба със сапунка (пяна).
                  Това е безотказен метод с който газаджиите локализират и най-малкия пробив.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Това запушена да вдига 5000 оборота без зор си е голям пробив. Дори по-добре парцал или гъба със сапунка (пяна).
                    Това е безотказен метод с който газаджиите локализират и най-малкия пробив.
                    Ами голям си е да ти кажа... крайното гърне утихна в пъти .
                    А то е такова, че не е нормално да е тихо. И това за сапунката си мислих днес. Да направя една кофа разтвор и да я кача студена на канал. Ще намокря всичко и да гледам за балончета....
                    Другия вариант е да карам така. То ще се разпърди тотално по някое време и няма как да остане скрито вечно. Ама до тогава няма да имам вътрешен мир
                    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS

                    рейтинг фотографов

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                      Ами голям си е да ти кажа... крайното гърне утихна в пъти .
                      А то е такова, че не е нормално да е тихо. И това за сапунката си мислих днес. Да направя една кофа разтвор и да я кача студена на канал. Ще намокря всичко и да гледам за балончета....
                      Другия вариант е да карам така. То ще се разпърди тотално по някое време и няма как да остане скрито вечно. Ама до тогава няма да имам вътрешен мир
                      Няма да мокриш всичко и после да гледаш. Напояваш гъба със сапунка и започваш бавно и методично отзад напред по трасето. Няма как да не го намериш.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Няма да мокриш всичко и после да гледаш. Напояваш гъба със сапунка и започваш бавно и методично отзад напред по трасето. Няма как да не го намериш.
                        Мда, тва определено ще го пробвам.
                        Благодаря отново...
                        Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS

                        рейтинг фотографов

                        Comment


                        • #42
                          По-добре пулверизатор със сапунена вода и отпред назад, щот кюнците като загреят в началото само пари ще хванеш
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #43
                            Добре де, а като си запушил ауспуха и форсираш на 5К оборота не пуши ли отнякъде..? При задържане с 5К оборота и най-здравия двигател ще почне да пуши на масло...

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                              Добре де, а като си запушил ауспуха и форсираш на 5К оборота не пуши ли отнякъде..? При задържане с 5К оборота и най-здравия двигател ще почне да пуши на масло...
                              Просто има сериозен пробив някъде. Веднъж ми се беше запушил катализаторът и двигателят посмъртно не можеше да се изфорсира до 5000 оборота.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #45
                                Някаква промяна по звука и разбра ли се каква е причината?
                                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                                FIAT Coupe 16VT
                                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X